TABOR DOŽIVLJAJSKE PEDAGOGIKE (CŠOD RAK)

Avtorica prispevka: Ajda Kozjan, 5. b

Ajda Kozjan poroča s tabora doživljajske pedagogike.

Pozdravljeni, sem Ajda in ti boš z menoj odletel na izlet na tabor doživljajske pedagogike. Za ta tabor moraš hoditi na dodatno strokovno pomoč oziroma moraš biti povabljen. Tabor vodi učiteljica Katarina Kesič Dimic, sodelujeta pa tudi učiteljici Ana Vidmar in Nataša Ahlin.

Uživali smo v naravi.

Ko smo speljali s parkirišča bivšega Stola, se je tabor uradno začel. Učiteljice so nam na avtobusu dajale navodila, česa na taboru ni; kot na primer sladkarij, telefonov in najpomembnejše – ni skrivnosti. Po približno eni uri vožnje smo prispeli do CŠOD Rak. Vsi smo nestrpno in polni pričakovanj izstopili. Tam nas je čakal vodja doma in nam razložil pravila, ki veljajo v domu, kaj pričakujejo od nas in kaj mi lahko pričakujemo od njih.

Upravitelj doma nam je najprej razložil vsa pravila.

Po navodilih so nas učiteljice razdelile v sobe. V sobi sem bila s samimi puncami, ki sem jih že poznala. Tam smo morale razpakirati, si postlati posteljo in se spoznati. Nastopil je čas kosila, vendar se tam nismo usedle skupaj. Potem smo imeli odmor. Čez eno uro smo se zbrali za popoldanske dejavnosti. Jaz sem odšla s skupino 1 najprej nastaviti kamero za živali, nato pa smo imeli pedagoške igre. Po večerji in večernem sprehodu smo se začeli pripravljati na spanje. Bil je že čas, da zaspimo, vendar smo klepetale pozno v noč.

Naslednji dan smo po zajtrku odšli na Cerkniško jezero. Hodili smo celo dopoldne.

Obisk Cerkniškega jezera.

Nastopil je čas kosila in počitka. Po počitku smo se odpravili na krajši sprehod.

Na sprehodu.
Veliki naravni most.

Potem pa se je začela pustolovščina. Na vrata naše sobe so potrkali fantje in nas vprašali, če kaj vemo o izginotju sladkarij. Povedale smo jim, da ne. Jaz, Mark, Jernej in Matija smo se igrali detektive in smo reševali to nalogo. Po večerji smo imeli ples. Že spet smo klepetale, ko bi morale spati.

Galerija slik 1. in 2. dneva:

Naslednji dan smo imeli zjutraj lokostrelstvo in štafeto.

Po kosilu in v odmoru (med odmorom smo še vedno raziskovali skrivnost) smo odšli v jamo Karlovico in pogledat velik naravni most.

Ko smo prišli nazaj, smo se odšli sankat in na večerjo.

Uživanje na snegu.

Po večerji smo imeli pedagoške igre in priprave na spanje. Tako se je končal še en dan.

Galerija slik 3. dneva:

Bil je zadnji dan v Rakovem Škocjanu. Po zajtrku smo spoznali razlike med smreko in jelko

ter se peljali s kanuji.

Po kosilu smo se spuščali z ziplineom.

Zvečer smo ob tabornem ognju peli Siva pot,

pekli kruh in hrenovke ter se pogovarjali.

In že je bil delovni teden naokoli, ko je nastopil dan odhoda. Vsi smo bili vsaj malo veseli, da gremo domov. Po zajtrku smo pospravljali sobe. Potem smo odšli na orientacijo in v učilnico. Kosilo je bilo malo drugačno, saj smo imeli po kosilu sladkarije. Skrivnost je bila tako razjasnjena … Zasegle so jih učiteljice in jih vsem na taboru razdelile zadnji dan po kosilu. Končno avtobus … Vožnja je minila brez težav. Bili smo doma.

Galerija slik 4. dneva:

Preživeli smo odličen teden. Upam, da boš naslednjič povabljen tudi ti.

Fotografije: Nataša Ahlin, Katarina Kesič Dimic, Ana Vidmar

(Visited 129 times, 1 visits today)

Morda vam bo všeč tudi...